czwartek, 27 marca 2014

Zaproszenie Wołomin

To już w następny weekend, czas czas rezerwować, bo warto :)
A jaki ładny plakat w tym roku


Ja będę oczywiście na posterunku, więc jeżeli ktoś coś to zapraszam :)

W temacie kiermaszowym pozostając, na ostatnim na którym byłam - kobiety pistolety - przydarzyła mi się miła sytuacja. Otóż jedna z przechodzących pań zapytała się czy to ja jestem Rosa z bloga Rosa Robito :D
Nie powiem, miłe to było, choć przez chwilkę poczuć się prawie celebrytką :)
Pani rozpoznała mnie ze zdjęć, które umieszczam na blogu, ha, czyli na prawdę też TAK wyglądam, czas przestać się łudzić :D
A kiermasz sam w sobie był dla mnie ciekawym doświadczeniem, jakbym się w innym świecie znalazła, jednak miasto to nie to samo co prowincja. Dla mnie oczywiście prowincja wygrywa :)
No i kolejna ciekawostka, warto zapytać się sprzedających, kto i gdzie ich wyroby wykonuje, bo widziałam przepiękne torby handmade, ale made by hand in china :/
W sumie mnie to nawet dowartościowało, bo ja wszytko sama, 100% diy, nie potrzebuję azjatyckich pomocników.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz