czwartek, 23 czerwca 2011

święto

to my pół roku temu :) matka niezły wąsik :D
cały czas mam stres z tą szkołą F, czy pozwolić trzynastolatkowi na samodzielna decyzję?
pojedziemy dzisiaj zobaczyć ile czasu na rowerze się tam jedzie, to nie jest mega daleko, tylko przez las trzeba
moi rodzice juz prawie na morzem, ale im zazdroszczę. trzeba było sobie zwierzyńca nie sprawiać, to tez byśmy mogli gdzieś pojechać
wiem, wiem, ludzie jeżdżą ze zwierzętami. ale ja jakoś nie mam ochoty, pomijając kwestię zmieszczenia się w samochodzie :)
kupiłam bilety na Manu - Poznaniu przybywamy :)

2 komentarze:

  1. hurra :) Gdzie spicie? ^^ u nas miejsce jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie wiem gdzie :) ale przyjeżdżam tylko z Szymonem, więc mam nadzieję że się spotkamy. wybierasz się na koncert?

    OdpowiedzUsuń