poniedziałek, 8 grudnia 2014

Kolejne warsztaty szyciowe

Dzisiaj sesja z warsztatów z zeszłego tygodnia, jedna z uczestniczek była prawdziwa pani fotograf :D i skoro mam profesjonalną sesję to mogę się pochwalić
Dzięki ogromne :*
Jak widać działo się dużo, dziewczyny uszyły super rzeczy, czyli chyba jestem dobrą nauczycielką :) o ile maszyny chcą współpracować, bo jak nie chcą to nawet Rosa (oaza spokoju na co dzień) nie pomoże.

Nie za bardzo mam pomysł na podkład muzyczny, więc dzisiaj każdy sam sobie wybiera piosenkę do słuchania, ja mam wrażenie, że w kółko słucham tego samego, i wszystko co lepsze już wrzucałam.
U mnie w tle Brother Louie, ale nie będę czytelników katować popularnym niegdyś duetem (miau) ;)






















Ale warsztaty z Rosą to poza szyciem sporo śmiechu, gadania (no ja to nawijkę mam chyba w każdej sytuacji), dla mnie to jest świetne doświadczenie i przyjemność, poza tym lubię się dzielić tym co umiem :) już w sobotę kolejna edycja :)
Jak tak lukam na te foty to się nadziwić nie mogę jaka ta dzisiejsza młodzież zdolna. Brawo!

Ogarnęłam z leksza fb, zrobiłam aktualne albumy
ze spodniami https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1503508989928380.1073741830.1400852000194080&type=3
i z zabawkami https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1502632230016056.1073741829.1400852000194080&type=3

teraz łatwiej załapać co mam na stanie, dzisiaj updejtowałam więc jest nawet bardzo na bieżąco.

Jeszcze tylko torby mi zostały, miałam się tym zająć w tym tyg, ale nieco plany mi się pokrzyżowały i nie wiem czy wyrobię czasowo. Bo mam trochę niepublikowanych i by się pstryknąć przydało. W sumie mogłam Szymka poprosić bo przyjechał na weekend ale to był tak intensywny czas, że zapomniałam.

Buena noche
(you're my heart, you're my soul)


1 komentarz:

  1. kurde no :-( za daleko mam :-( a tak bym chciała się kiedyś na Twoich warsztatach pojawić! może z wiosną? heh
    uściski! :-D

    OdpowiedzUsuń