piątek, 29 kwietnia 2011

wkłady do pieluszek

nie mniej istotna częścią pieluszek są wkłady chłonne, tetra przy większym dziecku słabo daje radę, ja używam wkładek własnej produkcji
do uszycia takowej potrzeba:
ręcznik frotte i ściereczka z mikrofibry - do środka
stare prześcieradło rozciągliwe, u mnie frotte

z ręcznika wycinam prostokąt 35x26 cm (poszłam zmierzyć, bo tnę na oko ;) ), z prześcieradła nieco większy, ściereczkę przecinam na pół
prostokąt z prześcieradła składam i zeszywam dwa boki
robiąc taką jakby kieszonkę :) przewracam na prawą stronę
wkładam do niej złożony na pół ręcznik ze ściereczką w środku
stebnuję mniej więcej 1cm od krawędzi i przez srodek
pozostałą krawędź przycinam równo i obrzucam zygzakiem ciasnym, albo 2 razy rzadszym
niestety nie mam zdjęcia efektu końcowego, bo padła mi bateria w aparacie
trudno, w sumie można sobie wyobrazić jak wygląda :) prawie jak te drogie ze sklepu, a kosztują o wiele taniej, total recycling, a jakość dla mnie wystarczająca
polecam ofc :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz