czwartek, 24 kwietnia 2014

Zaproszenie Grójec




Już po raz trzeci Dzień Ziemi w Grójcu i po raz trzeci Rosa na tymże evencie będzie się prezentować. Ze stoiskiem i warsztatami.
Co prawda nie chciałam tych warsztatów robić, nie mam nastroju ani weny ani nic, no ale czego się nie robi dla dzieci, i dałam się namówić :)
Ja to bym chciała warsztaty, ale innego rodzaju, przy maszynach do szycia, dla w miarę dorosłych, na luzie, z takiego bardziej kreatywnego szycia, żeby oswoić z maszyną i uwierzyć we własne pomysły :)
ale to raczej w sferze marzeń :)
Jak na razie warsztaty z igłą w dłoni i z dziećmi (brrr) :D

 

Harmonogram Dnia Ziemi 26.04.2014 10:30- 17:00 park miejski w Grójcu

zabawki z odpadów i eksperymenty naukowe 11:00-15:00
warsztaty plastyczne Malowanie na trawie oraz Sztuka ze śmietnika Paulina Linfert (Pracownia Plastyczna) 11:00-15:00
Body Line Fitness Klub Alicja i Bartosz Radzio:
* rekord osób tańczących ZUMBĘ w jednym miejscu 10:30
* żywność, która nas truje i jakie choroby powoduje – warsztaty żywieniowe 11: 30
* zdrowe plecy- profilaktyka przeciwbólowa kręgosłupa 14:00-
sztuka robienia SUSHI- warsztat z matkaweganka.blogspot.com 13:00
LINGO-STAR - 11:00-15:00
*Robotyka na zestawach lego WeDo
*Mały Edison, doświadczenia fizyczne i chemiczne dla dzieci
*Dino Świat, warsztat będący połączeniem nauki o przyrodzi i paleontologii
Decoupage - Warsztat Terapii Zajęciowej przy Parafii Miłosierdzia Bożego w Grójcu 11:00-16:00
bobrowanie z Ciocią Przyrodą- czyli mała nauka o życiu bobrów i taplanie się w błocie Tropy Przyrody 14:00
Maluu - malowanie twarzy 11:30-16:30 (płatne)
Warsztat stolarski -Wióry lecą 12:00-15:00
Występ młodzieżowego zespołu bębniarskiego MALI 12:00
Warsztaty bębniarskie "Magia Rytmu", na bębnach afrykańskich typu djembe 12:45-13:45
warsztaty rollkarskie - rolkigrojec.pl - 11:00-14:00
szycie zabawek z ciuchów z rosarobito.blogspot.com 11:15:00 (aha :) )
Tworzenie przyrodniczych mandali z naturalnych elementów-„Kumak” 10:30-13:30
Warsztat garncarza -ceramika – 5 metod lepienia z gliny, tym koło garncarskie- „Artystyczne Sztuczki” 12:00-15:00
projekcja filmu 15:00 (sala kinowa)

Przez cały czas trwania imprezy:

Wymiana odpadów nadających się do recyklingu i elektrośmieci na drzewa
Koło Gospodyń Wiejskich Lesznowola – rękodzieło
Magazyn Przyrodniczy Głos Przyrody i warsztaty przyrodnicze
WGR – jak zwykle rowerowo

EKOZBAZAR – twórczo, ekologicznie, lokalnie




sama bym skorzystała z kilku rzeczy (i nie mam na myśli warsztatów z szycia zabawek), ale takie np. stolarskie to jest coś bardzo interesującego, zwłaszcza, że stolarka mnie kręci ale zupełnie brak mi warsztatu (jako umiejętności aj min)

Miałam wrzucić zdjęcia, no w sumie trochę torebkowych poszło, ale spodni zero.
Nawet byłam bliska, przyjechała koleżanka, ale zanim się zebrałyśmy do robienia fot to już ciemność na dworze zapanowała, to ogólnie był pochmurny dzień, a i w moim domu oświetlenie jest mega liche.
Poza tym miałam jako modelka wystąpić w spodniach ciążowych (brzuch wypięty - piaty miesiąc przy pierszej ciąży) i w jedne się wcale nie wbiłam :( i to tyle jeżeli chodzi o moje wyobrażenia o szczupłości.

Może jeszcze się wyrobię przed sobotą, ale nie gwarantuję. Żyję w Frankowym egzaminacyjnym stresie.
pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz