sobota, 25 stycznia 2014

nadal zima

Kabel mam, pożyczony od pierworodnego (on ma wszystko), więc dopóki mogę korzystać zdjęcia zgrywam szybciutko, te zaległe lale i wróżki, oraz dzisiaj skończone pozostałe szmaciane przytulacze

mjuzik na dobry początek, super cover, nawet z gniota można zrobić perełkę :)


muzyka gra, jedziemy dalej

jak zwykle, wszystkie zabawki z ubraniowych resztek :)

Lale






Kocie Wróżki




Koci Rodzice
Jeden fioletowy koci rodzic ma kieszonkę na plecach, mogłabym napisać, że to specjalnie, taki nowy look, zainspirowany jedną z najlepszych zwierzęcych matek - żyworodem amerykańskiem (pipa pipa), no ale cóź nie będę ściemniać, pomyliłam się wyszywając twarz i tak wyszło. Ale nie jest źle :)



Że koty są lecznicze, to wiedziałam od zawsze, ale, że najbardziej lecznicze są białe dowiedziałam się zupełnie niedawno. Polecam, mój Łajtek to panaceum na całe zło, te dwa okazy też znają się na rzeczy.




Mamy Kurki i Małe Kurki





Stego






Dino Girls






I dziecięce spodnie dresowe, uszyte z mojej starej bluzy, musiałam zaszyć kieszonkę, co widać na zdjęciu, ściągacz z pozostałości pozabawkowych. To taka chwilówka, ciut przydługie są, ale nie wyglądają źle i są bardzo wygodne, nawet zostały naznaczone czarną farbą, co też widać na zdjęciu.



I na koniec, żeby nie było, że zawsze wklejam Łajtka i nie kocham innych kotów, dzisiaj moja imienniczka - Rosa, mamy ją już ponad 11 lat, ślicznotka co nie?


Po raz wtóry zapraszam na jutrzejszy kiermasz w MamaCafe  http://fundacjamama.pl/index.php?mnu=5
Przybywajcie tłumnie pomimo mrozów, do zobaczenia :)

4 komentarze:

  1. Cudne, fantastyczne zabawki Roska! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Iwonka :)
      muszę nieskromnie przyznać, że rzeczywiście przyciągają wzrok :)

      Usuń
  2. Tak to już bywa, że pierworodni mają WSZYSTKO ;)

    Kotka śliczna.

    Młody obejrzał dinogirls i zawołał "Koko!" w sensie "kaczka!" O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie do końca tak z tymi pierworodnymi jest :) ja uważałam zawsze, że moja młodsza siostra ma wszystko :D
      moj mały koci ros-ołek jest najcudowniejszy :)

      dino kaczka może być jak najbardziej!!!

      Usuń