poniedziałek, 10 czerwca 2013

co to za lato?

no własnie, to ma być lato? tego deszczu końca nie widać, koszmar

te spodnie naszyte, ale jeszcze dzisiaj o nich nie będzie :)
tzn spodnie będą, ale inne i to raczej jako dokumentacja, żebym nie zapomniała, że takie też uszyłam :)

najpierw zaproszenie na kiermasz, do Raszyna, będzie mi ogromnie miło jak ktoś wpadnie żeby pogadać
będę ze stoiskiem i warsztatami :)


teraz część archiwizacyjna :)

Portfel dla T, męski jak widać :) prototyp, nie jestem zadowolona z rezultatu




Portfel dla Ż, damski ;) czerwony podobno przyciąga kasiorę, no to niech przyciąga jak najlepiej :)



Spodnie dla A, fatalne zdjęcia, bo nie miałam na kim zrobić




Piżamka dla Fra, koszulka mi trochę zbyt wydekoltowana wyszła, zamówił następną, więc poprawię wykrój :)


Spodnie dla N dwie wersje







W ten weekend również wypoczywaliśmy na wyjeździe, tym razem całą rodzina, a wyjazd był na komunię. Wypoczynek to nie jest dobre słowo oddające charakter wyjazdu
Ponieważ już w samochodzie zaczyna się kłótnia, kto gdzie siedzi. Stałe miejsce ma kierowca (jak jedziemy tugeda to funkcja P, poza tym on ma najszerszy zad) i dziecko w foteliku. Pozostałe jednostki rotacyjnie gniotą się z tyłu, albo zajmują upragnione miejsce z przodu. A żadne z nas nie jest drobne, ani nie ma krótkich nóg, więc z tyłu jest po prostu wypas.
Następny punkt to nocleg, teść nie dysponuje apartamentami, więc wyspać się trudno, przynajmniej mi.
Komunia jak komunia, ale w niedzielę na targ do włocławka, obowiązkowo, obkupiłam się za ciężko zarobione pieniądze, ale nabytki pierwsza klasa
kamionkowy garnek 4l - 10zł
garnek rzymski - 15zł
cynkowana latarenka - 10zł
nici do maszyny - 1zł/szt, kolorystyczny szał nie był, ale coś się wycisneło
szklanki, kufle, cudny dzbanek do herby, filiżanki, talerzyki, miseczki - mnogo dobra, po 2zł/szt
skrzynka drewniana - 5zł
kwiatki, zioła do ogrodu - 17zł
wiklinowy koszyk do pielenia (podpatrzyłam u Panny Basi) - 10zł
czad, zwłaszcza, że tylko ze starszą progeniturą, która dopiero po 3 godzinach zaczęła stękać, słaba ta dzisiejsza młodzież, oj słaba :D

kolorowych, wczesna jeszcze godzina, ale np Ziemciuch już śpi, więc można

8 komentarzy:

  1. lato? ja mam wrażenie, że zaraz zima po tej jesieni nastanie :)
    Szkoda, że nie wrzuciłaś zdjęć tych zdobyczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj już prawie lato :)
      nawet myślałam o tym, zeby zdjęcia fantów porobic, ale na myśleniu sie skończyło :D

      Usuń
  2. Fajne te zielone spodnie :)
    3 godziny to i tak sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ten zielony kolor był wyjatkowo fajny :) dzięki :)
      a 3 godziny to zleciało niewiadomo kiedy, a i tak mam wrażenie, że nie wszystko zobaczyliśmy :D

      Usuń
  3. Szalejesz Kobieto z szyciem ciuchów :-) Gratuluję, świetnie Ci wychodzą :-) Portfele przepiękne! - nie wiem co masz do tego dla T., właśnie ten jest szczególnie zajefajny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      portfel dla T jest beznadziejnie wykończony, bo fason rzeczywiście jest w miarę ok :)

      Usuń
  4. kurde, ja chcę do tego Raszyna nakupić Twoich spodni, ale na razie ciągle lipa z rzygami ;(
    portfele fajoskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może w przerwach między rzygami ci się uda, tzrymam kciuki :)

      Usuń