czwartek, 22 września 2011

Guzik z pętlą

Fajne guziki można zrobić z pestki avokadło, pestkę myjemy, podsuszamy kilka dni, jak złuszczy się brązowa skórka tniemy na plasterki, robimy dziurki i zostawiamy do wyschnięcia. Eko i taniocha.
Można tez zrobić korale, pociąć na mniejsze a grubsze kawałki, ogólnie pestki to fajne surowce :)

Wypiłam kawkę, nigdy nie byłam kawoszką, bardzo rzadko pijałam, a ostatnio od dwóch miechów codziennie, nie wbijam się w modny trend rzucania kawy, no bo dopiero zaczynam moją z nią przygodę. Rzucać będę kiedy ci co rzucają aktualnie będą wracać do nałogu.
Ale fajek jeszcze nie kupiłam. Codziennie stojąc przy kasie oglądam pudełka i jak się pani sprzedawczyni pyta czy coś jeszcze to na końcu języka mam elemylajty. Ciekawe po jakim czasie obsesja zanika?

Żeby marazm mnie nie wchłonął wzięłam się dzisiaj rano do roboty fizycznej, mam stare okno z którego rok temu miałam zrobić lustro, stało i czekało na dzień dzisiejszy. Udało mi się wyjąć szyby i zedrzeć sporo farby. Niestety natrafiłam na przeszkodę - nie mogę odkręcić zardzewiałego zawiasu :/ poczekam aż Blejk wróci z roboty i może jemu się uda. Najważniejsze, że się ruszyłam. Idę warzyć strawę,
oooo właśnie, przecież krojąc warzywa na sałatkę (ziemniaczaną) mogę spróbować skończyć Mamuta!!!!

2 komentarze:

  1. fajny pomysl z awokadowym guzikiem wyprobuje a co do fajek trzymam kciuki zeby sie udalo

    OdpowiedzUsuń
  2. już wiem co zrobię z moimi dwiema pestkami ;)

    OdpowiedzUsuń