piątek, 13 listopada 2015

odzież na chłody

jak obiecałam, że uszyję jesienne wersje spodni takoż uszyłam
nie było łatwo, overlok nie lubi grubych materiałów, współpraca nie układała nam się wzorowo, ale siła perswazji, zagryzanie zębów i odrobina sprytu z mojej strony oraz odrobina dobrej woli z jego strony i poszło
i wyszło moim zdaniem super

zapraszam :)


Szaraczek
tkanina dosyć gruba, jak na moje szycie ofc, kolor spłowiałej czerni, mój faworyt w tym rzucie





Kolory jesieni 1
tej pozasłonkowej tkaniny nie nazwałabym specjalnie ciepłą, ale ma takie ładne kolory i się świetnie układa, że na rajstopki albo leginsy będzie w sam raz





Kolory jesieni 2







Kwieciste
ta tkanina to coś w stylu dżinsu, z pięknym wzorem bo przed zaistnieniem w branży odzieżowej była zasłonką





Orient na orient
a to zasłona całkiem całkiem, jeżeli chodzi o grubość materiału, mam na myśli, że średnia, a kolorystyka w sam raz na jesienną depresję






Grafit
to jest coś w stylu grubszego lnu, może mieszanka z bawełną, dosyć sztywne, ale układa się całkiem ok, piękny kolor uzyskałam samodzielnie farbując :)






 Głęboka czerń
trochę się bałam tej tkaniny, bo ten sztruks jest raczej gruby i nie wiedziałam czy będzie się dobrze układał, wyszło moim zdaniem super. Na chłodniejsze dni jak najbardziej, głęboka czerń do wszystkiego pasuje. I uwaga, uszyte są z nowego materiału :) mam dwie pary takich







I na koniec kilka zdjęć wykonanych ręką Ziemciucha Mistrza Obiektywu, muszę przyznać, że chłopak całkiem nieźle sobie radzi. Bardzo go bawi robienie fotosów i sporo jest udanych, nawet mi się udało na jednym nie wyglądać zupełnie znośnie :) bo Misza to i urodziwy i fotogeniczny wyjątkowo jest





Piękne różowe niebo nad ohydnymi panelami. Tak, stało się, mieszkam przy tym paskudztwie, osobiście milion razy bardziej wolę patrzeć na przejeżdżające pociągi niż na prawie więzienne ogrodzenie,ale nie mi decydować o infrastrukturze kolejowej.



trzy dni pisałam ten post, najlepsi powinni się ode mnie uczyć :)
pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz