wtorek, 24 listopada 2015

Dzieci i dzieci


dzisiaj kolejna porcja zabawek
u nas w domu funkcjonują pod nazwą dzieci
np. kolejne dzieci uszyłaś?
albo gdzie postawić walizkę z dzieciakami?
lub w jaki sposób układamy dzieci na stoisku?
najczęstsze dlaczego koszyk z dziećmi stawiasz mi zawsze pod nogami?

także tego

Drobiowa mandala






Sowi szał






Inni







całkiem sympatyczni są :)
oczywiście lepsi niż na zdjęciach :)

Czytałam ostatnio w Werandzie Country o prezentach dla minimalisty Strzelca, ubawiło mnie to. Teksty typu : nie kupuj mu prezentów drogich i nadętych, a obok zdjęcia przykładowych suwenirów, same drogie i nadęte. :)
Ja jetem Strzelec i nie żebym myślała już co dostanę na urodziny, ale żadna z propozycji mi do gustu nie przypadła

i jeszcze ogłoszenie parafialne
tym razem nie o kiermaszu żadnym, to jak zwykle przysnęłam i w sumie nie wiem czy gdzieś się pojawię :)

ale o zajęciach Astangi

UWAGA WOŁOMIN ZMIANA!!!!

od przyszłego tygodnia zamiast w piątek na 18 zajęcia będą w poniedziałek o 20,30
środa pozostaje bez zmian 20,30

czyli reasumując: poniedziałek i środa na 20,30
Wołomin ul. Wileńska 23

Koszt zajęć:
Jednorazowo:  20zł
Karnet miesięczny (ważny 6 tygodni):
*(4 zajęcia) 75zł
*(8 zajęć) 130 zł
osoby z karnetem z Torstaru:
*(4 zajęcia) 60zł
*(8 zajęć) 110zł

ZAPRASZAM :)

w każdej chwili można się przyłączyć, a warto i to bardzo :)


5 komentarzy:

  1. Moje starsze dziecko też strzelec i chce koparkospychacz, nie wiem czy to minimalistyczne, chyba nie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. no kury to raczej :D
      a koparkospychacz jest jak najbardziej minimalistyczny w końcu to 2 w 1 :)

      Usuń