czwartek, 25 czerwca 2015

kambek z rozmachem

Uwaga: podobno wracają upały! Słyszałam to info od kilku niezwiązanych ze sobą osób czyli uznaję za prawdziwe i szykuję się na lato
właśnie tak się zastanowiłam co mogłabym pod to szykowanie się podciągnąć i chyba w sumie nic  :D jakieś letnie szmaty mam, depilację przeprowadzam w miarę regularnie (chodzę na jogę i jakoś mi głupio wyskoczyć z pachą w stylu lat osiemdziesiątych), opalacz (niestety niezbędny w pewnych sytuacjach) posiadam, psikacz do opalania nabyłam przy ostatniej fali upałów, dmuchany basenik dziecięcy jeszcze działa. Na to wygląda, że jestem przygotowana, przynajmniej na pierwszy rzut oka.

nie mogę się doczekać, psudo lato nie ładuje moich akumulatorów

coś dla ducha - dzisiaj muza zupełnie inna, student poleca



a teraz coś zarówno dla ducha jak i dla innych zmysłów ;)

koci rodzice znowu na fali!
powrócili, zwarci i gotowi na nadchodzące upały i nie tylko

w pełnej krasie, każdy z dzieckiem 
sztab pomocników lepszych niż super niania czy jak tam jej było (nie oglądałam), kolorystycznie nieprzeciętnych bezrękich serduszkonosych bluzowych przytulasów


nieco bliżej



i jeszcze bliżej, w sumie można by powiedzieć że prawie selfie sobie machnęli
Ziemciuch proponował, żeby każdemu z osobna robić zdjęcie, no ale nie popadajmy w przesadę, może jak będę narzekać na nadmiar wolnego czasu





polecają się



a teraz rozkład jazdy
gdzież to rosę można spotkać w te wakacje :)

28.06 - Otwock, Powiatowy Festiwal Kultury
http://powiat-otwocki.pl/index.php?cmd=aktualnosci&opt=pokaz&id=4008

04.07 - Łochów, Festiwal Zbliżenie Kultur
https://www.facebook.com/events/379772598897793/

10-11.07 - Płock, Reggaeland
http://reggaeland.eu/

24-26.07 - Wolimierz, Festiwal Wody
https://www.facebook.com/events/871174876258522/

zapraszam :)


2 komentarze:

  1. jakby tak bardziej na południe, to daj znać :D
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    OdpowiedzUsuń