wtorek, 20 stycznia 2015

Powarsztatowa relacja

kolejne warsztaty za mną
kolejne udane, nawet bardzo

najpierw mjuzik, dzisiaj klasyk ostatnio często puszczany u nas przez dj ziemcia
a pasujący do tematu jak rzadko co


czyż nie? :)

Podczas warsztatów jest przerwa na szamkę, można iść do głównej ulicy i przy okazji nacieszyć oczy (strawa duchowa) tym pięknym muralem. Ja zawszę przystaję chociaż na chwilkę. Kultura.


Już myślałam, że w sobotę pozostanę na duchowej strawie, ponieważ okazało się, że niedaleki kebab bar z przepysznym falafelem za osiem zeta przestał istnieć :/ Nie wiem czy czasowo, czy na stałe. Popełzłam do innej jadłodajni, ale to zupełnie nie było to. Ryż z warzywami to sama lepszy potrafię zrobić, a to jedyne danie które mogli zweganizować, wtrząchnęłam, bez szału.
Natomiast w niedzielę potruchtałam w drugą stronę dużej ulicy i trafiłam dzięki podpowiedziom koleżanek do Mezze, tam same wege dania :) i udało mi się znaleźć coś nie przekraczającego mojego obiadowego budżetu, smacznie tam.

A same warsztaty jak już wspomniałam oczywiście kolejna rewelacja :)  Fantastyczne kobiety. Jakoś jeszcze żaden facet nie zaszczycił mnie uczestnictwem, ciekawe :)

Motywem przewodnim była torba widoczna na pierwszym zdjęciu. M. uszyła ją praktycznie samodzielnie ze skórzanego płaszcza! Można?







 













Zdjęcia wyjątkowo słabe, komórką robione, nie zwracałam uwagi na światło, drugi plan, a nawet i na pierwszy, szybko, szybko i jest jak jest, fotki zupełnie nie oddają kolorów ani uroku uszytych przez dziewczyny rzeczy.
Szycie szyciem, a ile gadania, śmiechu, zabawy, dla mnie te warsztaty to ogromna przyjemność, za każdym razem niesamowicie dużo się uczę. Dzięki :)

 Kolejna edycja 7-8 marca, zapisy na wiórkowej stronie https://wioryleca.wordpress.com/warsztaty/
Zapraszam

Czas pomyśleć o kolejnym warsztatowym etapie, dla nie tak bardzo początkujących :) tylko muszę się zastanowić czego mogłabym kursantki nauczyć, może macie jakieś pomysły? chętnie poczytam

kulturalne pa

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę generalnie zbiorowego szycia!
    Wszystko super, ale dla mnie no.1: torba biała w czerwone ornamenty cudna!
    A z pomysłów może jakąś tulipanowa spódnica? albo poszaleć i coś do chaty- np. rolety rzymskie? :D
    Pozdrówki Roska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczy się płodna atmosfera- w niej zawsze coś powstanie. Dziękuję Rosa za odżywczy weekend i czekam na c.d! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra, nie mogę się doczekać, gdy też będę mogła. Już niedługo :) Mamy za sobą pierwszą probę "odmaminsynkowania" Jasia (był ze starym u jego babci przez całe pół dnia) i poszło średnio (wisiał na tacie non stop), ale wierzę, że będzie lepiej za miesiąc-dwa-trzy i będę miała weekend TYLKO DLA SIEBIE.
    a dziś uszyłam torbę dla młodej :D. jupiiii! niestety nie miałam za bardzo z czego, więc uszyłam z byle czego, ale liczy się FAKT :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy wpis. Zwłaszcza pierwsza część- o jedzeniu!!! Proponuje zrobić sobie przeszczep z chlorofilu w miejsce hemoglobiny i... może zakwitniesz!!!

    OdpowiedzUsuń