wtorek, 13 grudnia 2011

Dresiary again

Ja pisałam ostatnio o niemocy? Wczoraj zadzwoniła do mnie poznana niedawno koleżanka z info o kolejnym kiermaszu i że może zrobimy wspólne stoisko. Na takie hasło od razu wzięłam się do roboty. Wczoraj wieczorem powstały cztery CatMamas, bo cieszą się one największym wzięciem.
Na żywca mają bardziej soczyste kolory.
Kompletnie nie mogę się ostatnio ogarnąć z prowadzeniem domu, bloga, szyciem, dziećmi, czasami pracą. Wszystko kosztem czegoś. Komputer wiecznie okupowany, teraz obok mnie siedzi wielbiciel Boba Budowniczego i umila mi pisanie skrzecząc bob, bob, bob, bob

3 komentarze:

  1. brikola dzięki :*, bo ja tracę nadzieję czy to ma w ogóle jakiś sens

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja jestem pod wrażeniem tempa Twojego działania i kocich wdzięków.

    OdpowiedzUsuń