środa, 9 marca 2016

be boho na wiosnę

heloł po przerwie, no trochę mi się wydłużył ten odpoczynek od bloga, pewnie już czytelnicy zwątpili czy w ogóle powrócę, a tu razem z wiosną i Rosa nadchodzi :0
Bo u mnie dzisiaj za oknem to już wiosna,
wczoraj gdy robiliśmy zdjęcia była wiosna dopóki nie wyszliśmy na dwór bo wtedy od razu zachmurzyło się, powiało i nawet jakby zaczynało kropić, więc szybko szybko szybko, torebka za torebką
dobrze że Fra nie poszedł do szkoły i jako model prezentuje nowości, praktycznie prostu spod igły (maszynowej). Szkoda, że do spodni za wielki tak to może byśmy ogarnęli 

Bo spodnie mam uszyte, i to całkiem sporo, ale zdjęcia to nie wiem, zupełnie nie wiem kiedy, zwłaszcza że jak się tak nagromadzi to nawet mi się nie chce zabierać. Ale ponieważ jest to nieuniknione, to będzie trzeba się zebrać i  zabrać :)

także wiosna za oknem, wiosna w sercu i wiosna w torebkach
bo takie hippie boho nieco etno mi na tą wiosnę wyszły, nie wiem czy to trend aktualnie na topie mainstimowym, bo u mnie na topie zawsze
trochę koloru nie zaszkodzi (to głównie do mnie, bo moja szafa to głównie czerń i czerń. i szary)

torebki oczywiście totalny recykling, spodnie, spódnice, kurtki, obrusy, resztki, cokolwiek mi w ręce wpadło i się nadawało
trochę przeluźniłam zapasy, ale tylko trochę :) jeszcze mnóstwo materiałów czeka w kolejce :)

zapraszam

boho 1






boho 2






boho 3








boho 4




boho 5





 boho 6




boho 7









boho 8






boho 9





boho 10 







boho 11





boho 12







boho 13





boho 14







w międzyczasie wiosna się już u mnie skończyła
jakby ktoś coś to iecie jak mnie szukać :)
pa

1 komentarz: