środa, 4 czerwca 2014

tygodniowy urobek cd.

No dobra, miało być w poniedziałek, wiem, dwa dni odsuwy, ale październik za oknem nie zachęcał mnie do paradowania boso (szybciej zmieniać spodnie) w letniej garderobie, a i fotograf musiałby stać w mżawce. Aż tak zdesperowani nie jesteśmy :D co prawda dzisiaj aura też nie jest zachęcająca, ale nie aż tak zniechęcająca jak wczoraj. 
Na zdjęciach tylko to co mam dostępne na tą chwilę, z archiwizacją jak na razie dałam sobie spokój, nie wyrabiam się.
są różne rozmiary, w niektóre ledwo się wbiłam - oznaczam je jako mniejsze (34-38), niektóre dla mnie za długie, mogą być np. męskie :) - oznaczam jako długie. Ależ wymyślna legenda :) brawo, a pozostała reszta wydaje mi się rozmiarowo 38-42, może nawet 44, ja mam 170 cm wzrostu i 80 cm w pasie, 95 w biodrach, pasy przy spodniach są dosyć rozciągliwe.

Podobno dobre zdjęcie jest warte tysiąca słów, czyli kończę z przynudzaniem.
Zapraszam :)
1.
mniejsze




2.





3.
Balonowe



4.
mniejsze




5.




6.
mniejsze




7.




8.
mniejsze




9.




10.




11.




12.





13. 
mniejsze




14.
mniejsze




15.
mniejsze




16.
mniejsze




17.
długie




18.





19.
długie




20.
długie




21.
mniejsze




22.
długie




23.
długie



 mega trudna ta klasyfikacja, jakoś ciężko mi było sobie z tym poradzić.

W czerwcu będę na następujących jarmarkach
14.06 - Toruń, Śniadanie na trawie
21.06 - Pułtusk, Jarmark Średniowieczny

Pa

4 komentarze:

  1. Uwielbiam do Ciebie zaglądać. Wszystkie spodnie cudowne! Jak tylko zaśmierdzę groszem zamawiam małe w stylu numeru 16. Odezwę się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) nie wiem czy w tym sezonie jeszcze czarne będę szyć, bo ciężko coś w ciuchu znaleźć, a zapasy wykończyłam

      Usuń
    2. Coś tam na pewno sobie wybiorę byle ciemne i małe :)

      Usuń
  2. Nr 3 powala :) też chcę, tylko nie wiem... dostępne jeszcze? ;)

    OdpowiedzUsuń