wtorek, 5 lutego 2013

poftfel

Jakiś czas temu zostałam zapytana czy nie uszyłabym portfela. Hmmm, odpowiedziałam, że spróbuję.
Ponieważ trochę boję się wyzwań, więc z portfelem było mi nie po drodze, czas płynął, a ja nic. W głowie myślałam co i jak, ale na materiał te moje myśli się nie przelewały, w końcu zmęczona myśleniem postanowiłam jak to się mówi złapać byka za rogi.
Najpierw na próbę uszyłam portfelik dla siebie, stary i tak miałam do wymiany, więc pretekst był. Nie wyszedł może idealnie, ale nauczyłam się mniej więcej na co zwracać uwagę. No i mam taki oto.





Na zdjęciach widać, że ma
6 kieszonek na karty/dowody i tego wymiaru akcesoria.
kieszonkę suwakowa na drobne
dwie kiszonki na grube, lub inne rzeczy które się w portfelu nosi (u mnie: dowód rejestracyjny, paragony, ulotki, ważne karteluszki itd)

Byk wzięty za rogi, to na próbę machnęłam jeszcze kilka, zobaczymy czy się spodobają. wszystkie maja układ kieszonek taki sam, tylko ta na moniaki jest róznoraka. Zapraszam i czekam na komentarze :)

Zielony, filcowy kapelusz (!) i zasłonka od moich chłopców z pokoju jak byli małymi chłopcami, guzik z lnianego żakietu który nosiłam w liceum, gumka z fioletowego polaru przerobionego na zabawki, suwak z wyprzedaży pasmanteryjnej (pakowane po 50 szt) jakieś pytania? ;)




Ciemny, lniana podkładka i turkusowy obrusik. (wg S najlepszy z tego towarzystwa, portfel, a nie obrusik ma się rozumieć), suwak z resztek po likwidowanym zakładzie krawieckim, zapinka magnetyczna nabyta drogą zakupu





Turkusowy, sfilcowany szalik, broszka od D i cwietny obrusik, suwak i gumka jw





 Fioletowy, sfilcowany koc, broszka od D, materiał w paseczki od B, gumka i suwak jw.




I co o nich myślicie?
Na żywo wyglądają o wiele lepiej, zachęcające zdjęcia nadal nie są moja domeną :/




5 komentarzy:

  1. boskie a turkusowy normalnie ideał, biorę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są, zwłaszcza te kwiatki, które udają guziki super zdobią całość.Zazdroszczę pomysłów i zdolności krawieckich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie mi się podobają.. ! portfel..właśnie od dłuższego czasu mam zamiar uszyć , ale na razie cisza.. może w końcu się za to wezmę..
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń